Vai al contenuto

Foto
* * - - - 3 Voti

Diiv - Is The Is Are & Deceiver /// De Pulchris Ghitarribus

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#61 markmus

markmus

cui prodi

• Members
  • StellettaStellettaStellettaStellettaStellettaStellettaStelletta
  • 7540 Messaggi:

Inviato 02 novembre 2019 - 11:05

perry farrell e mahatma gandhi in una cover acustica dei nostri:
https://youtu.be/BywhHPGrSTo
  • 0

#62 Cyclo

Cyclo

Palmen am balkon

• Members
  • 6346 Messaggi:

Inviato 22 novembre 2019 - 15:22

Ascoltare stamani Deceiver in auto mi ha riportato alla mente questo album che ho ascoltato un paio di annetti fa: https://rateyourmusi.../beyond_desire/

Loro, fra l'altro, sono di Brooklyn cme i DIIV e quindi una certa passione per certi suoni anni '90 non è l'unica cosa che hanno in comune.

Se non andassi visibilmente OT ci embedderei un video, tanto per 

Perchè, sì, sono arrivato anch'io alla conclusione che Deceiver "suona" decisamente 1991-1992: è un peccato che in questo periodo certe atmosfere mi prendano poco, perchè altrimenti avrei amato questo album più di quanto in realtà riesco a fare.

• 1

ma che te ne frega dei meno o dei più sei grande ormai, è ora di pensare a una moto di grossa cilindrata.

#63 avatar blackwolf

parental guidance

• Members
  • 7171 Messaggi:

Inviato 23 novembre 2019 - 22:20

interessanti questi Dead Leaf Echo , me li segno.

• 0

*lastfm*

Delia, queen of the fairies.was presiding over the feast of plenty,celebrating 3,000 years of peace. In the midst of the celebration Delia felt a pull from the skies.She looked up and saw dark clouds forming on the horizon in every direction. She fell into a trance and left the party
heading for her home on a high hill. At first, the fairies were puzzled. But then they too felt a force drawing them to follow.Delia was alone inside. The storm grew until it was a raging cyclone hovering over the dwelling. One of the older fairies ventured inside the house. There lay Delia on her bed holding a pair of twins in her arms. The older fairy instantly knew that these were not ordinary twins, but magical wizards. The baby wizards were polarized like magnets: one attracting with a magnetic draw., the other repelling and impossible to get near. Avatar, the kind and good wizard. spent much of his boyhood entertaining his mother with beautiful visions. Blackwolf, the mutant wizard would never visit his mother and spent his time torturing small animals.

#64 Incidente

Incidente

Feudo

• Redattore OndaRock
  • 6035 Messaggi:
  • LocationBerlin

Inviato 01 dicembre 2019 - 13:02

Claudio Lancia vi ha fatto la mono: https://www.ondarock...ntorni/DIIV.htm

Tempo di spostare. 

• 1

0 utente(i) stanno leggendo questa discussione